Tindakan Aznil Cuba Pertahan Najip Ali Bikin Azwan Ali Buka Mulut Rahsia Silam Aznil dan Najip ?!!


Pada hari Jumaat yang lepas, pengacara popular iaitu datuk Aznil Haji Nawawi atau lebih mesra dengan panggilan Pak Nil telah mengesahkan tentang dirinya yang akan menggantikan kerusi juri tetap yang sebelum ini disandang oleh pengacara dan pelawak terkenal di Singapura iaitu Najip Ali.





Melalui kapsyen Pak Nil di akaun Instagram miliknya, beliau berharap agar netizen tidak akan lagi terus menyalahkan Najip Ali kerana beliau sudah pun tampil memohon maaf atas kesilapan yang telah dilakukan ketika program ‘Ok Chope!’ bersiaran di Singapura.

Rata-rata netizen memberikan komen yang positif terhadap apa yang disuarakan oleh Pak Nil dan mereka juga turut terkesan apabila Najip Ali tidak lagi menjadi juri tetap dalam sebuah program realiti terbitan Astro.




Walau bagaimanapun, benarlah seperti apa yang dikatakan oleh orang-orang tua sebelum ini, bukan semua apa yang kita lakukan akan disenangi.



Baru-baru ini seorang selebriti yang sering mencetuskan kontroversi iaitu Azwan Ali ada memuat naik gambar beserta kapsyen yang seolah-olah ingin ditujukan kepada Pak Nil berhubung kenyataan beliau tentang Najip Ali.



#CARUTANZterPAKSA
APAAA ?
” BAKAR DIRI SENDIRI ? “
ITU KER KOMEN DARI
KONON DATUK ?
#POOODAHHHH
WHY KO TAK MENGAKU JER
KO PERNAH
PERAP ITU JANTAN
AS ANAK IKAN KO B4 DIA
TOP ?
#AdaBRANItakANJINGkurap ?
GUNA LAH OTAK B4
BUAT STATEMENTS ?
LAIN LAH AKU YG TAKDE
DATUK NI ?
KO PATUT MAIN PERANAN
SELESAI KAN ISU PANAS
BOTH SIDES ?
BUKAN BUAT STATEMENTS
#BODOHHHHH KO
TO COVER TEMOLOK KO ?
EEE GELI LAH
– AZWAN ALI KECAM
DATUK FAKE NO 1
SI #NERAKAAAjahanammmm7
#PUIIIIII
SO ?
#KASIKvirallllllllllllllllll

Masing-masing mempunyai hak untuk menyuarakan pendapat dan tiada salahnya jika mana-mana individu ingin turut memberikan pendapat.

Apa yang penting, Najip Ali dan Mediacorp 5 sudah pun tampil bagi memohon maaf terhadap Perdana Menteri Malaysia dan rakyat Malaysia. Buang yang keruh, ambil yang jernih. Tak salah untuk kita memaafkan seseorang yang telah pun memohon maaf.



Sumber asal: Suria FM