Nelydia Senrose Tayang Gambar Tidak Berseluar Untuk Peminat!!










Dah macam adik beradik Kim Kardashian dah Miss A tengok adik beradik Senrose ni.. Jenis semua nak seksi, rasa diri tu dah cukup cantik sampai tak takut dosa pahala.. Keluarga Kardashian tu kafir, kalau dorang nak bergambar bogel tu tak kisah la wei..

Adik beradik Senrose ni pun orang kafir juga ka, sampai nak pakai seksi-seksi? Baru saja Uqasha Senrose mengejutkan peminat dengan mengambil keputusan untuk kembali menbuka tudung.. Nampaknya sekarang ni, dah mula jadi pertandingan di antara adik beradik Senrose siapa yang paling seksi..

Nelydia Senrose dikatakan telah bercuti di luar negara, mungkin dalam fikiran adik-beradik Senrose.. Kalau bercuti di luar negara Tuhan tak nampak, dan boleh nak pakai baju seperti berbogel di luar negara..

Tuhan hanya ada kat Malaysia, kat Malaysia tak boleh nak pakai seksi.. Nelydia ada memuat naik gambar ketika beliu sedang bercuti di luar negara.. Tapi, Nelydia lupa nak pakai seluar, tu yang dia dok tayang peha gebu kat ‘mat salleh’..

Dok kat luar negara berlagak macam orang kafir, pi luar negara lupa terus agama.. Lepas ni boleh buat program TV ‘Keeping Up With The Senrose’ pula lah.. Tengok adik beradik Senrose mana pulak yang nak buat cover majalah dengan tampil berbogel.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews