Komen Pedas Seorang Wartawan Lepas Tengok Zila Buat Luahan Di TV










Berikut adalah komen pedas seorang wartawan yang tidak berpuas hati dengan kenyataan Zila yang memberi alasan kurang didikan Agama sebagai faktor kesalahan berkhalwat yang dilakukan sebelum ini. Jom baca.. 


Aduh! senang betul nak lari dari buat salah kan.. Diri sendiri yang cari pasal, diri sendiri tanggung la wei.. Ni tak, cuba nak salahkan mak bapa pulak sebab tak bagi didikan agama.. Memang anak tak guna lah Zila Seeron ni..

Setelah lama mengambil keputusan untuk berdiam diri tanpa memberi sebarang kenyataan, bila ditanya oleh media mengenai perceraian dengan pelawak Along Cham dan kes ditangkap khalwat dengan suami orang..

Zila nampaknya dah beranikan diri untuk berkongsi kisah kehidupannya dalam slot ‘Apa Cer’ untuk program A.M Live!! Melalui hidup yang melihat perceraian diantara ibu bapa sewaktu masih lagi kecil, dikatakan menjadi punca atas segala ‘silap’ yang beliau lakukan..

Perh.. Diri sendiri yang menyundal, mak bapak pulak yang disalahkan?? Zila turut mengakui yang dirinya kurang didikan agama dan cuba untuk lebih belajar mendalami agama selepas ini..

Sebab diri tak cukup didikan agama boleh jadi ‘lesen’ untuk Zila menyundal dengan lelaki lain ke? Dah besar panjang, dosa pahala takkan tak tau kot?? Buat maksiat tu dosa besar wei, tambah-tambah kau tu isteri orang Zila oiiii… Benda macam tu pun tak tau ke??

Dah kalau diri sendiri yang gatal ‘asam keping’, jangan nak salahkan mak bapak tak bagi didikan agama.. Bodoh betul Zila ni, kecik hati mak ayah dia bila Zila keluarkan kenyataan yang macam ni…

Nak salahkan mak bapak pula bila kantoi menyundal, ko dah sedap ‘beromen’ dengan laki tu, nama mak bapak pulak yang dibusukkan.. Dasar anak tak guna!! – MissA/UtaraNews 





Sumber asal:  utaranews.wordpress.com