Ashraf Muslim Dah Kahwin Lagi Satu??






Haa, bukan kata korang ja yang terkejut.. Miss A sendiri terkejut bila tengok gambar ‘kahwin’ Ashraf Muslim ni.. Apa tak cukup lagi ka dengan dua bini?? Nak tambah pula lagi satu ke??

Ashraf ni dah serupa Dato Red dah Miss A tengok, jenis lelaki yang tak pernah cukup dengan bini satu, nak kahwin sampai cukup empat baru puas kot? Hahahah.. Korang semua jangan salah faham, memang ada tersebar gambar kahwin si Ashraf ni..

Memang Ashraf kahwin lagi tapi hanya berkahwin dalam drama ‘Biarku Jadi Penunggu’.. Ashraf dah digandingkan bersama pelakon cantik jelita, Janna Nick..

Biasalah kalau pelakon nak promosikan drama, macam tu la.. Itu sebab Janna dah muat naik gambar ‘kahwin’ dia dengan Ashraf.. Disebabkan muka Janna nampak agak berbeza bila mengenakan baju kahwin..

Ramai peminat yang salah faham dan tak tahu itu adalah Janna.. Ramai peminat terkejut, ingatkan Ashraf memang dah kahwin satu lagi..

Nampak serasi bersama wei pasangan ini, main kahwin-kahwin dalam drama.. Jangan kahwin betul-betul sudah la.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews